Przejdź do treści
driveland
driveland

TOR TESTOWO - SZKOLENIOWY (ODTJ)

SZARPAK

Super-nowoczesne urządzenie przystosowane wprowadzające pojazdy w poślizg nadsterowny. Pełna możliwość kalibracji urządzenia nawet w trakcie zajęć, co pozwala na dopasowanie konfiguracji parametrów (siła, opóźnienie, przesunięcie płyty) urządzenia do typu pojazdu oraz poziomu uczestników szkolenia. System podgrzewania układu hydraulicznego, pozwala na korzystanie z niego nawet zimą przy bardzo niskich temperaturach powietrza.

tor-testowo-szkoleniowy

KURTYNY WODNE 

Dysponujemy systemem aż dziewięciu niezależnych kurtyn wodnych w trzech rzędach.Unikalny system regulacji opóźnienia wystrzału kolejnych rzędów pozwala dopasować ćwiczenia do modelu szkolenia oraz do poziomu umiejętności kursantów. Istnieje możliwość wyboru programu z samochodu przez instruktorów lub wybór opcji losowej.

driveland

TOR SZKOLENIOWY (ROAD-LAB)

Odpowiednio zaprojektowany układ dróg z zakrętami o różnej charakterystyce (różne typy zakrętów – łagodne, ostre, nachylone do wewnątrz, a także niewłaściwie, czyli do zewnątrz), ma na celu jak najwierniejsze odwzorowanie trudnych warunków występujących na drogach publicznych. Tor szkoleniowy wyposażony jest w linie wytyczające oś jezdni oraz znaki drogowe, a także płytę poślizgową na zjeździe ze wzniesienia o pochyleniu 10%. Infrastruktura ta pozwala na szkolenie w zakresie techniki jazdy oraz testowanie systemów wspomagających kierowcę w bezpiecznych i sterylnych warunkach.

driveland

PŁYTY POŚLIZGOWE

DRIVELAND wyposażony jest w cztery płyty poślizgowe:
– prostokątna płyta poślizgowa o wym. 20 x 100 m
– prostokątna płyta poślizgowa o wym. 7 x 70 m
– okrąg poślizgowy o średnicy 54 m
– płyta poślizgowa o pochyleniu 10% na zjeździe ze wzniesienia

driveland

TESTOWY TOR TERENOWY

Integralną częścią ośrodka DRIVELAND jest testowy tor terenowy. W jego skład wchodzą: trasa terenowa o zmiennej nawierzchni (beton, żwir, piasek, drewniane kłody), trawersy, wykrzyże, podjazd, zjazd. Istnieje możliwość różnej charakterystyki trasy w zależności od potrzeby. Daje to możliwość demonstrowania możliwości współczesnych samochodów (crossovery, SUV’y, samochody dostawcze i VAN’y przeznaczone do pracy w trudniejszym terenie). Na torze demonstrujemy działanie systemów wspomagających kierowcę oraz zasady prawidłowego użytkowania samochodów celem unikania awarii układu napędowego.